خودروبر | خودرو بر خودروبر | خودرو بر .

خودروبر | خودرو بر

امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران كفي خودروبرامداد خودرو شبانه روزي كرج خودروبر

امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران كفي خودروبر

30.11.1400

سلول هاي سوختي مي توانند از كسري وات تا صدها كيلو وات انرژي امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران توليد كنند. به همين دليل، تقريباً در هر برنامه اي كه توليد برق محلي مورد نياز است، از آنها استفاده مي شود. كاربردهايي مانند اتومبيل، اتوبوس، وسايل نقليه كاربردي، اسكوتر، دوچرخه و زيردريايي قبلاً نشان داده شده است. پيل هاي سوختي براي توليد برق پراكنده در سطح خانه، ساختمان يا جامعه فردي ايده آل هستند و انعطاف پذيري فوق العاده اي در تامين برق ارائه مي دهند. در برخي موارد هم توان و هم گرماي توليد شده توسط يك پيل سوختي ممكن است مورد استفاده قرار گيرد كه منجر به بازده كلي بسيار بالا مي شود. سلول‌هاي سوختي به‌عنوان يك مولد برق پشتيبان، مزاياي متعددي نسبت به ژنراتورهاي موتور احتراق داخلي (صدا، سوخت، قابليت اطمينان، تعمير و نگهداري) يا باتري‌ها (وزن، طول عمر، نگهداري) دارند. پيل هاي سوختي كوچك براي كاربردهاي برق قابل حمل، چه به عنوان جايگزيني براي باتري ها (در دستگاه ها و ابزارهاي الكترونيكي مختلف) و چه به عنوان ژنراتورهاي برق قابل حمل، جذاب هستند. امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران

 

 

امداد خودرو شبانه روزي كرج خودروبر

30.11.1400

طراحي سيستم پيل سوختي لزوماً براي هر يك از اين كاربردها امداد خودرو شبانه روزي كرج يكسان نيست. برعكس، هر برنامه علاوه بر توان خروجي، الزامات خاص خود را دارد، مانند راندمان، تعادل آب، استفاده از گرما، راه اندازي سريع، خواب طولاني، اندازه، وزن و تامين سوخت. برخي از آن الزامات خاص برنامه و تغييرات طراحي مربوطه در اين فصل مورد بحث قرار خواهند گرفت. قريباً تمام خودروسازان بزرگ نمونه اوليه خودروهاي سلول سوختي را به نمايش گذاشته اند و برنامه هايي را براي توليد و تجاري سازي در آينده نزديك تا ميان مدت اعلام كرده اند (جدول 10-1 و شكل 10-1 را ببينيد). رقابت براي توسعه يك وسيله نقليه پيل سوختي بادوام و عرضه آن به بازار در طول دهه 1990 آغاز شد و در دهه اول قرن بيست و يكم ادامه دارد.محرك هاي اصلي توسعه فناوري پيل سوختي خودرو، كارايي، آلايندگي كم يا صفر و سوختي است كه مي تواند از منابع بومي به جاي وارداتي امداد خودرو شبانه روزي كرج توليد شود.

 


برچسب: امداد خودرو شبانه روزي غرب تهران كفي خودروبرامداد خودرو شبانه روزي كرج خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۱:۳۲ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر تهران درجه سانتيگراد را بدون ذوب شدن تحمل كند.

خودروبر تهران

درجه سانتيگراد را بدون ذوب شدن تحمل كند. ووبونيت را مي توان فوم كرد (چگالي ممكن است به اين ترتيب از 1600 گرم در متر مكعب به كمتر از 250 گرم در متر مكعب كاهش يابد)، بنابراين تركيبي از يك هسته فوم دار و سطوح تقويت شده با الياف شيشه منجر به يك سبك، مقاوم در برابر آتش، عايق حرارتي و بار مي شود. المان ساندويچي بلبرينگ داراي استحكام بالايي در كشش و فشار است. در نتيجه ساختار مشبك سه بعدي آن، ماتريس به خوبي به مواد ديگر، از جمله الياف شيشه مي‌چسبد. مي توان آن را با پركننده ها و رنگدانه ها تركيب كرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۱:۴۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

درمان هاي عامل جفت كننده بايندر/سايز 212 خودروبر تهران

درمان هاي عامل جفت كننده بايندر/سايز 212

خودروبر تهران

 

مواد صفحه دوقطبي 1029-30 bismaleimides 154-5

 

قالب گيري مثانه با قالب گيري ضربه اي RRTM 314-15 (BM) 52, 361-4, 912

 

محصولات پيچيده 362

 

عوامل دمنده 364

 

BMW سري 3 517

 

BMW سري 8 517

 

قايق سازي 293,321 - 2,324 - 5,544 - 54 روند مواد 551-4

 

بوئينگ 210 F/A - 18 ElF Super Hornet هواپيماي 582

 

هواپيماهاي بوئينگ 568-71,575-6, 579, 582, 591, 1031

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۰:۴۴ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

كفي خودروبر آخرين فناوري ها را به نمايش مي گذارد

 

كفي خودروبر آخرين فناوري ها را به نمايش مي گذارد

 

 

 

 

 

سيستم رزين اپوكسي را مي توان همراه با فرآيندهاي طراحي و ساخت به كمك كامپيوتر (CAD/CAM) براي ايجاد مدل هاي بسيار دقيق و پيچيده در زمان كمتري نسبت به قبل و با هزينه توليد كمتر استفاده كرد.

 

گفته مي‌شود كه جديدترين سيستم پيش‌آب داغ دو جزئي Huntsman عملكرد همه جانبه خوبي را براي توليد قطعات خودرو ارائه مي‌كند. با ماندگاري بسيار طولاني و خواص مكانيكي خوب، پيش آغشته را مي توان در كاربردهاي صنعتي و براي توليد فيلم رزين نيز استفاده كرد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۲:۰۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

(27 كيلومتر در ليتر) فراهم مي كند. خودروبر تهران

 (27 كيلومتر در ليتر) فراهم مي كند. خودروبر تهران

داراي بسياري از ويژگي‌هاي طراحي است كه مستقيماً از خودروهاي پرفورمنس و اسپورت منشأ مي‌گيرد، مانند شاسي فيبر كربني مونوكوك و پانل‌هاي باند فيبر كربن.

 

SLC بخشي از گروه ATR است، يك تامين كننده متخصص در توليد قطعات و اجزاي ساختاري در فيبر كربن. از مشتريان شاسي و بدنه آن مي توان به توليدكنندگان سوپراسپرت پورشه، فراري، مازراتي و بوگاتي اشاره كرد. Hexcel طيف وسيعي از مواد از جمله Hexply M47، M48 و M49 را در اختيار ATR قرار مي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۵۱:۱۰ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

اجاره خودروبر پاسخ جابجايي بار سيستم در ميانه دهانه

اجاره خودروبر پاسخ جابجايي بار سيستم در ميانه دهانه در شكل 8 نشان داده شده است، كه بر ويژگي هاي عملكرد بالا و قابليت سيستم براي پاسخ به تخريب به صورت شكل پذير، به جاي فاجعه بار، از طريق از دست دادن سختي بدون كاهش، تاكيد مي كند. ظرفيت بار كلي

 

اين سيستم عمدتاً تا زمان خرابي خطي باقي ماند كه از طريق كمانش موضعي و لايه‌برداري‌هاي بعدي بين هسته‌هاي بريده‌شده و صفحه رويي با بار كلي 1960 كيلونيوتن رخ داد. خاطرنشان مي شود كه اين سطح معادل تقريباً 8.8 برابر تقاضاي سطح خدمات است. شكست كل عرض سيستم را در نزديكي محل با


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۲:۲۶ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

كانزاس استراكچرال خودروبر در تهران سيستمي را توسعه داده است كه در آن عرشه اساساً

 

كانزاس استراكچرال خودروبر در تهران

سيستمي را توسعه داده است كه در آن عرشه اساساً از طريق ساخت مجموعه‌اي از فلوت‌ها (صفحات موجدار) مونتاژ مي‌شود كه يك هسته از نوع لانه زنبوري را تشكيل مي‌دهند كه در دو طرف آن ورق‌هاي صورت مونتاژ مي‌شوند. فلوت‌ها و ورق‌هاي صورت هر كدام از طريق فرآيند لايه‌آپ مرطوب به‌صورت جداگانه ساخته مي‌شوند و سپس فلوت‌ها در بالاي صفحه‌اي مونتاژ مي‌شوند و با استفاده از يك لايه غني از رزين به هم متصل مي‌شوند. سپس اين روند براي صفحه دوم تكرار مي شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۵۱:۳۱ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

حاصل شده است، اما به دليل خودروبر كفي شرق تهران

 

شكل 11 به وضوح نشان مي دهد كه استراتژي كنترل ECMS باعث مي شود كه نقاط عملياتي پيل سوختي به سمت ناحيه اي با كارايي بهتر جابجا شوند. اگرچه بهبود جزئي حاصل شده است، اما به دليل خودروبر كفي شرق تهران

 

 

 

50

[٪] 40

 

توزيع 30

 

كارايي/ 20

10

0 10 20 30

0

 

توان خالص پيل سوختي [كيلو وات]

 

شكل 11. كارايي سيستم و توزيع توان ECMS (نوارهاي سياه) و استراتژي كنترل اصلي (نوارهاي سفيد).

 

جدول 6

 

مزيت تخميني هيبريداسيون در برنامه رانندگي NEDC شبيه سازي شده با پيكربندي Hy.Power

 

 

بدون شيب با 1% شيب

 

هيدروژن 0:155 kgH2 0:189 kgH2

مصرف 5:194 lge=100 كيلومتر 6:348 lge=100 كيلومتر

1:422 kgH2=100 كيلومتر 1:738 kgH2=100 كيلومتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۴۴ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

انرژي مشابه، ديرفيلد بيچ، آمريكا. يدك كش

كوتز،. ر.، بارتچي،. م.، بوچي،. F.N., Gallay, R., & Dietrich, P. (2002). HY.POWER - يك خودروي پيل سوختي كه با ابرخازن ها تقويت شده است. مجموعه مقالات دوازدهمين سمينار بين المللي خازن هاي دو لايه و دستگاه هاي ذخيره انرژي مشابه، ديرفيلد بيچ، آمريكا. يدك كش

 

 

Lin, C., Filipi, Z., Wang, Y., Louca, L., Peng, H., Assanis, D., & Stein, J. (2001). شبيه‌سازي خودروهاي الكتريكي هيبريدي يكپارچه در SIMULINK و استفاده از آن براي مطالعات مديريت انرژي. مقاله فني SAE 2001-01-1334.

 

Ogburn, M., Nelson, D. J., Luttrell, W., King, B., Postle, S., & Fahrenkrog, R. (2000). يكپارچه سازي سيستم ها و مسائل مربوط به عملكرد در يك خودروي الكتريكي هيبريدي پيل سوختي مقاله فني SAE 2000-01-0376.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۰۶ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

كرد، به عنوان مثال. پشت ضربه گيرهاي پلاستيكي خودروبر

 

عملكردهاي حسگر فاصله كوتاه مانند سيستم هاي كنترل فاصله پارك از فناوري صوتي اولتراسونيك استفاده مي كنند. اين يك فرصت مناسب براي سنسورهاي مايكروويو ارزان قيمت است. اينها چندين مزيت دارند: قوي هستند و مي توان آنها را به صورت نامرئي نصب كرد، به عنوان مثال. پشت ضربه گيرهاي پلاستيكي خودروبر

 

 

سيستم‌هاي هوشمند نسل بعدي به‌طور خودكار فاصله ايمن را با كنترل دريچه گاز و ترمز حفظ مي‌كنند. سيستم هاي رادار مبتني بر ليزر ACC در چند سالن اجرايي ژاپني نصب شده است. در حالي كه در اروپا، شركت‌هايي مانند مرسدس بنز ACC مبتني بر رادار را ترجيح مي‌دهند و در آمريكاي شمالي، برنامه‌هاي كاربردي در سالن‌ها در خودروهاي باربري و اتوبوس‌هاي Greyhound پيشروي اوليه را دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۹:۳۱ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)