خودروبر تهران شرکت خودروبر
01.12.1400
1. سلول سوختی به اندازه ای است که تمام نیروی مورد نیاز برای راه اندازی وسیله نقلیه , خودروبر تهران را فراهم کند. ممکن است باتری وجود داشته باشد اما فقط برای راه اندازی (مانند باتری 12 ولت). این پیکربندی معمولاً فقط با سیستم های پیل سوختی هیدروژن مستقیم امکان پذیر است. سیستمی با پردازنده سوخت پاسخ دینامیکی خوبی نخواهد داشت. همچنین، یک باتری کوچک برای راه اندازی یک سیستم با پردازنده سوخت کافی نیست. 2. اندازه پیل سوختی به گونه ای است که فقط بار پایه را تامین کند، اما اوج قدرت برای شتاب خودرو توسط باتری ها یا دستگاه های پیکینگ مشابه (مانند فوق خازن ها) تامین می شود. این ممکن است یک پیکربندی هیبریدی موازی در نظر گرفته شود زیرا پیل سوختی و باتری به صورت موازی کار می کنند - پیل سوختی قدرت حرکت را فراهم می کند و باتری حداکثر توان را (مانند شتاب گیری) ارائه می دهد. وجود باتری در سیستم باعث پاسخ سریعتر به تغییرات بار می شود. خودرو را می توان بدون پیش گرم کردن سیستم پیل سوختی، به ویژه پردازنده سوخت، راه اندازی کرد و تا زمانی که سیستم پیل سوختی عملیاتی شود، کاملاً به عنوان یک وسیله نقلیه باطری-الکتریکی کار کرد. یک باتری امکان بازیابی انرژی ترمز را فراهم می کند و در نتیجه سیستم کارآمدتری ایجاد می کند. معایب داشتن باتری هزینه، وزن و حجم اضافی است. 3. اندازه سلول سوختی فقط برای شارژ مجدد باتری ها است. باتری ها تمام نیروی مورد نیاز برای راه اندازی خودرو را تامین می کنند. این ممکن است یک پیکربندی هیبریدی سریال در نظر گرفته شود (سلول سوختی باتری را شارژ می کند و باتری موتور الکتریکی را به حرکت در می آورد). همان مزایا و معایب داشتن باتری مانند پیکربندی هیبریدی موازی است. توان اسمی پیل سوختی به سرعت شارژ باتری ها بستگی دارد. یک باتری کوچکتر باید سریعتر شارژ شود و منجر به سلول سوختی بزرگتر شود. 4. پیل سوختی تنها به عنوان یک واحد قدرت کمکی عمل می کند، یعنی از موتور دیگری برای نیروی محرکه استفاده می شود، اما از پیل سوختی برای راه اندازی بخشی یا کل سیستم الکتریکی خودرو استفاده می شود [4]. این ممکن است به ویژه برای کامیون ها جذاب باشد، زیرا به کارکرد یک واحد تهویه مطبوع یا تبرید اجازه می دهد در حالی که وسیله نقلیه حرکت نمی کند بدون نیاز به کارکردن موتور اصلی خودروبر تهران.
برچسب:
خودروبر تهران شرکت خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت:
۰۱:۳۱:۵۴ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران کفی خودروبر
30.11.1400
سلول های سوختی می توانند از کسری وات تا صدها کیلو وات انرژی امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران تولید کنند. به همین دلیل، تقریباً در هر برنامه ای که تولید برق محلی مورد نیاز است، از آنها استفاده می شود. کاربردهایی مانند اتومبیل، اتوبوس، وسایل نقلیه کاربردی، اسکوتر، دوچرخه و زیردریایی قبلاً نشان داده شده است. پیل های سوختی برای تولید برق پراکنده در سطح خانه، ساختمان یا جامعه فردی ایده آل هستند و انعطاف پذیری فوق العاده ای در تامین برق ارائه می دهند. در برخی موارد هم توان و هم گرمای تولید شده توسط یک پیل سوختی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد که منجر به بازده کلی بسیار بالا می شود. سلولهای سوختی بهعنوان یک مولد برق پشتیبان، مزایای متعددی نسبت به ژنراتورهای موتور احتراق داخلی (صدا، سوخت، قابلیت اطمینان، تعمیر و نگهداری) یا باتریها (وزن، طول عمر، نگهداری) دارند. پیل های سوختی کوچک برای کاربردهای برق قابل حمل، چه به عنوان جایگزینی برای باتری ها (در دستگاه ها و ابزارهای الکترونیکی مختلف) و چه به عنوان ژنراتورهای برق قابل حمل، جذاب هستند. امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران
امداد خودرو شبانه روزی کرج خودروبر
30.11.1400
طراحی سیستم پیل سوختی لزوماً برای هر یک از این کاربردها امداد خودرو شبانه روزی کرج یکسان نیست. برعکس، هر برنامه علاوه بر توان خروجی، الزامات خاص خود را دارد، مانند راندمان، تعادل آب، استفاده از گرما، راه اندازی سریع، خواب طولانی، اندازه، وزن و تامین سوخت. برخی از آن الزامات خاص برنامه و تغییرات طراحی مربوطه در این فصل مورد بحث قرار خواهند گرفت. قریباً تمام خودروسازان بزرگ نمونه اولیه خودروهای سلول سوختی را به نمایش گذاشته اند و برنامه هایی را برای تولید و تجاری سازی در آینده نزدیک تا میان مدت اعلام کرده اند (جدول 10-1 و شکل 10-1 را ببینید). رقابت برای توسعه یک وسیله نقلیه پیل سوختی بادوام و عرضه آن به بازار در طول دهه 1990 آغاز شد و در دهه اول قرن بیست و یکم ادامه دارد.محرک های اصلی توسعه فناوری پیل سوختی خودرو، کارایی، آلایندگی کم یا صفر و سوختی است که می تواند از منابع بومی به جای وارداتی امداد خودرو شبانه روزی کرج تولید شود.
برچسب:
امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران کفی خودروبرامداد خودرو شبانه روزی کرج خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۹:۰۱:۳۲ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
خودروبر تهران امداد خودرو ایران
09.12.1400
موتورهای خودرو، اگرچه نسبتاً پیچیده هستند، به ویژه در مقایسه با پیل سوختی، اما نسبتاً ارزان هستند (35 تا 50 دلار در هر کیلووات). این عمدتا به دلیل تکنیک های تولید انبوه به کار رفته در ساخت آنها است. کاربردهای پیل سوختی 347 سالانه میلیون ها خودروبر تهران (و البته موتور) تولید می شود. سلول های سوختی ، که یک فناوری نابالغ هستند و در سطح نمونه اولیه تولید می شوند، بسیار گران تر از موتورهای احتراق داخلی هستند. با این حال، چندین مطالعه انجام شده توسط یا به نمایندگی از خودروسازان بزرگ نشان داده است که سلولهای سوختی را میتوان با قیمت رقابتی تولید کرد، با فرض اینکه تکنیکهای تولید انبوه به کار گرفته شود [13،14]. اجزای اصلی کمک کننده هزینه بالا کاتالیزور (فلزات گرانبها، پلاتین یا آلیاژهای پلاتین) و غشای آینومر هستند. بارگذاری معمولی پلاتین در پیل های سوختی PEM حدود 0.4 میلی گرم بر سانتی متر از هر ناحیه فعال الکترود است. با فرض چگالی توان 0.7W/cm^ (به عنوان مثال 0.7V و 1 Acm~^)، این تقریباً با ImgW"^ یا IgkW"^ مطابقت دارد. قیمت پلاتین در بازار متفاوت است، اما مثلاً در 20 دلار در هر گرم این مطابق با حدود 20 دلار به ازای هر کیلووات، بنابراین بخش قابل توجهی از هزینه کل سیستم پیل سوختی است. جزء گران قیمت دیگر غشای آینومر (نافلون یا فلوروپلیمرهای مشابه) است. با قیمت 500 دلار در هر متر، این بسیار گرانتر از خودروبر تهران است و در نتیجه بیش از 70 دلار در هر کیلووات است. تولیدکنندگان غشاء تخمین می زنند که به ازای هر دو مرتبه افزایش در حجم تولید، قیمت ممکن است به نصف کاهش یابد. اهداف هزینه (35 تا 50 دلار در هر کیلووات) بنابراین نیاز به بهبود عملکرد پیل سوختی دارند (وات بیشتر در واحد منطقه فعال). کاهش بارگیری کاتالیزور یا کاتالیزور جایگزین و ارزان قیمت بدون به خطر انداختن عملکرد. و غشاهای جدید و ارزان تر.
برچسب:
خودروبر تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت:
۰۹:۲۶:۲۸ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
خودروبر تهران
درجه سانتیگراد را بدون ذوب شدن تحمل کند. ووبونیت را می توان فوم کرد (چگالی ممکن است به این ترتیب از 1600 گرم در متر مکعب به کمتر از 250 گرم در متر مکعب کاهش یابد)، بنابراین ترکیبی از یک هسته فوم دار و سطوح تقویت شده با الیاف شیشه منجر به یک سبک، مقاوم در برابر آتش، عایق حرارتی و بار می شود. المان ساندویچی بلبرینگ دارای استحکام بالایی در کشش و فشار است. در نتیجه ساختار مشبک سه بعدی آن، ماتریس به خوبی به مواد دیگر، از جمله الیاف شیشه میچسبد. می توان آن را با پرکننده ها و رنگدانه ها ترکیب کرد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۱:۰۱:۴۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
درمان های عامل جفت کننده بایندر/سایز 212
خودروبر تهران
مواد صفحه دوقطبی 1029-30 bismaleimides 154-5
قالب گیری مثانه با قالب گیری ضربه ای RRTM 314-15 (BM) 52, 361-4, 912
محصولات پیچیده 362
عوامل دمنده 364
BMW سری 3 517
BMW سری 8 517
قایق سازی 293,321 - 2,324 - 5,544 - 54 روند مواد 551-4
بوئینگ 210 F/A - 18 ElF Super Hornet هواپیمای 582
هواپیماهای بوئینگ 568-71,575-6, 579, 582, 591, 1031
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۱:۰۰:۴۴ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
کفی خودروبر آخرین فناوری ها را به نمایش می گذارد
سیستم رزین اپوکسی را می توان همراه با فرآیندهای طراحی و ساخت به کمک کامپیوتر (CAD/CAM) برای ایجاد مدل های بسیار دقیق و پیچیده در زمان کمتری نسبت به قبل و با هزینه تولید کمتر استفاده کرد.
گفته میشود که جدیدترین سیستم پیشآب داغ دو جزئی Huntsman عملکرد همه جانبه خوبی را برای تولید قطعات خودرو ارائه میکند. با ماندگاری بسیار طولانی و خواص مکانیکی خوب، پیش آغشته را می توان در کاربردهای صنعتی و برای تولید فیلم رزین نیز استفاده کرد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۵۲:۰۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
(27 کیلومتر در لیتر) فراهم می کند. خودروبر تهران
دارای بسیاری از ویژگیهای طراحی است که مستقیماً از خودروهای پرفورمنس و اسپورت منشأ میگیرد، مانند شاسی فیبر کربنی مونوکوک و پانلهای باند فیبر کربن.
SLC بخشی از گروه ATR است، یک تامین کننده متخصص در تولید قطعات و اجزای ساختاری در فیبر کربن. از مشتریان شاسی و بدنه آن می توان به تولیدکنندگان سوپراسپرت پورشه، فراری، مازراتی و بوگاتی اشاره کرد. Hexcel طیف وسیعی از مواد از جمله Hexply M47، M48 و M49 را در اختیار ATR قرار می
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۵۱:۱۰ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
اجاره خودروبر پاسخ جابجایی بار سیستم در میانه دهانه در شکل 8 نشان داده شده است، که بر ویژگی های عملکرد بالا و قابلیت سیستم برای پاسخ به تخریب به صورت شکل پذیر، به جای فاجعه بار، از طریق از دست دادن سختی بدون کاهش، تاکید می کند. ظرفیت بار کلی
این سیستم عمدتاً تا زمان خرابی خطی باقی ماند که از طریق کمانش موضعی و لایهبرداریهای بعدی بین هستههای بریدهشده و صفحه رویی با بار کلی 1960 کیلونیوتن رخ داد. خاطرنشان می شود که این سطح معادل تقریباً 8.8 برابر تقاضای سطح خدمات است. شکست کل عرض سیستم را در نزدیکی محل با
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۵۲:۲۶ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
کانزاس استراکچرال خودروبر در تهران
سیستمی را توسعه داده است که در آن عرشه اساساً از طریق ساخت مجموعهای از فلوتها (صفحات موجدار) مونتاژ میشود که یک هسته از نوع لانه زنبوری را تشکیل میدهند که در دو طرف آن ورقهای صورت مونتاژ میشوند. فلوتها و ورقهای صورت هر کدام از طریق فرآیند لایهآپ مرطوب بهصورت جداگانه ساخته میشوند و سپس فلوتها در بالای صفحهای مونتاژ میشوند و با استفاده از یک لایه غنی از رزین به هم متصل میشوند. سپس این روند برای صفحه دوم تکرار می شود.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۵۱:۳۱ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
شکل 11 به وضوح نشان می دهد که استراتژی کنترل ECMS باعث می شود که نقاط عملیاتی پیل سوختی به سمت ناحیه ای با کارایی بهتر جابجا شوند. اگرچه بهبود جزئی حاصل شده است، اما به دلیل خودروبر کفی شرق تهران
50
[٪] 40
توزیع 30
کارایی/ 20
10
0 10 20 30
0
توان خالص پیل سوختی [کیلو وات]
شکل 11. کارایی سیستم و توزیع توان ECMS (نوارهای سیاه) و استراتژی کنترل اصلی (نوارهای سفید).
جدول 6
مزیت تخمینی هیبریداسیون در برنامه رانندگی NEDC شبیه سازی شده با پیکربندی Hy.Power
بدون شیب با 1% شیب
هیدروژن 0:155 kgH2 0:189 kgH2
مصرف 5:194 lge=100 کیلومتر 6:348 lge=100 کیلومتر
1:422 kgH2=100 کیلومتر 1:738 kgH2=100 کیلومتر
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۵۷:۴۴ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)