خودروبر | خودرو بر خودروبر | خودرو بر .

خودروبر | خودرو بر

خودروبرتهران خودروبر شرق تهران

خودروبرتهران خودروبر شرق تهران

04.12.1400

خودروهای سلول سوختی که توسط خودروسازان بزرگ و خودروبرتهران نشان داده شده است (از بالا به راست: دایملر کرایسلر، جیپ، فورد، هوندا، جنرال موتورز (اوپل)، تویوتا، هیوندای و مزدا). 342 پیل های سوختی PEM: تئوری و عمل تجاری سازی سلول در خودروها هزینه سلول های سوختی و هزینه و در دسترس بودن هیدروژن است. پیکربندی سیستم های پیل سوختی خودرو پیل سوختی ممکن است به روش های مختلفی به موتور محرکه متصل شود [3]، یعنی: تقاضای برق و کارایی (اقتصاد سوخت) قدرت مورد نیاز یک موتور خودرو به پارامترهای زیادی از جمله جرم خودرو، سطح مقطع جلویی، ضریب پسا، نورد بستگی دارد. ضریب مقاومت و راندمان قطار محرکه و با سرعت وسیله نقلیه، شتاب و شیب جاده تغییر می کند. راندمان موتور خودرو اغلب به صورت مصرف سوخت خاص بیان می شود HLHV = ارزش گرمایش کمتر سوخت (kj/kg) risys = راندمان وسیله نقلیه، که محصولی از راندمان سیستم پیل سوختی (شامل پردازنده سوخت، در صورت وجود، پیل سوختی و مبدل قدرت)، راندمان کشش (معمولاً حدود 93٪) و راندمان محرک الکتریکی است. برای یک موتور احتراق داخلی بنزینی در مطلوب ترین نقطه کار خود، مصرف سوخت ویژه حدود 240 گرم کیلووات ساعت است. ٪. یک موتور پیل سوختی، بسته به پیکربندی سیستم، ممکن است بازدهی در مطلوب ترین نقطه کار خود را بسیار بالاتر از 50٪ داشته باشد، که مربوط به مصرف سوخت خاص کمتر از 60gkWh است. توجه داشته باشید که 1 گرم هیدروژن حاوی همان مقدار انرژی است. به عنوان 2.73 گرم بنزین، بر اساس ارزش حرارتی پایین آنها. همچنین لازم به ذکر است که راندمان ارزش گرمایش کمتر برای مقایسه با موتورهای احتراق داخلی خودروبرتهران استفاده می شود.


برچسب: خودروبرتهران خودروبر شرق تهران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۵:۳۳ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)