خودروبر
خودروبر
خودروبر کفی شرق تهران
خودروبر نیسان
خودروبران شبانه روزی
درخواست خودروبر
14.12.1400
برای کاهش زمان راه اندازی مورد نیاز است [19]. ممکن است از این موضوع در پیکربندیهای هیبریدی اجتناب شود زیرا باتریها ممکن است در طول گرم شدن پردازنده سوخت، انرژی خودروبر را تامین کنند. اثرات بلندمدت ناخالصیهای سوخت بر طول عمر رفرمور و محصولات جانبی اصلاحکننده بر طول عمر پیل سوختی در حال حاضر به خوبی شناخته نشده است. محققان آزمایشگاه ملی لوس آلاموس در مورد اثرات منفی غلظتهای کوچک NH3 و H2S که احتمالاً در ریفرمیت از اکسیداسیون جزئی وجود دارد گزارش کردهاند یکی دیگر از سوختهای مورد توجه خودروسازان متانول است. متانول را می توان اصلاح کرد (نسبتا راحت تر از بنزین) یا می توان آن را مستقیماً در سلول های سوختی به عنوان محلول آبی رقیق شده (1-2M) استفاده کرد (به اصطلاح سلول های سوختی متانول مستقیم). اگرچه زیرساخت متانول نیز وجود ندارد، می توان گفت که می توان آن را آسان تر از زیرساخت هیدروژنی ایجاد کرد، زیرا متانول مایع است. با این حال، خورندگی متانول، سمیت کشنده، و حلالیت در آب آن را به سوختی بعید برای استفاده گسترده در حمل و نقل تبدیل می کند. میانگین طول عمر یک وسیله نقلیه حدود 10 تا 12 سال است، اما زمان واقعی کارکرد فقط در حدود 3000 تا 5000 ساعت است. بنابراین، انتظار میرود پیلهای سوختی برای کاربردهای خودروبر عمری مشابه داشته باشند. آزمایشهای آزمایشگاهی محدود تا به امروز تأیید کرده است که سلولهای سوختی PEM میتوانند این انتظارات را برآورده کنند، اگرچه تأثیر شرایط واقعی (راهاندازی و خاموشیهای متعدد، ناخالصیهای موجود در سوخت و هوا) بر اجزای سیستم پیل سوختی و پیل سوختی. زندگی هنوز مشخص نشده است
برچسب: خودروبر،