خودروبر | خودرو بر خودروبر | خودرو بر .

خودروبر | خودرو بر

خودروبر

خودروبر

 خودروبر كفي شرق تهران

 خودروبر نيسان

 خودروبران شبانه روزي

درخواست خودروبر

 

14.12.1400

براي كاهش زمان راه اندازي مورد نياز است [19]. ممكن است از اين موضوع در پيكربندي‌هاي هيبريدي اجتناب شود زيرا باتري‌ها ممكن است در طول گرم شدن پردازنده سوخت، انرژي خودروبر را تامين كنند. اثرات بلندمدت ناخالصي‌هاي سوخت بر طول عمر رفرمور و محصولات جانبي اصلاح‌كننده بر طول عمر پيل سوختي در حال حاضر به خوبي شناخته نشده است. محققان آزمايشگاه ملي لوس آلاموس در مورد اثرات منفي غلظت‌هاي كوچك NH3 و H2S كه احتمالاً در ريفرميت از اكسيداسيون جزئي وجود دارد گزارش كرده‌اند يكي ديگر از سوخت‌هاي مورد توجه خودروسازان متانول است. متانول را مي توان اصلاح كرد (نسبتا راحت تر از بنزين) يا مي توان آن را مستقيماً در سلول هاي سوختي به عنوان محلول آبي رقيق شده (1-2M) استفاده كرد (به اصطلاح سلول هاي سوختي متانول مستقيم). اگرچه زيرساخت متانول نيز وجود ندارد، مي توان گفت كه مي توان آن را آسان تر از زيرساخت هيدروژني ايجاد كرد، زيرا متانول مايع است. با اين حال، خورندگي متانول، سميت كشنده، و حلاليت در آب آن را به سوختي بعيد براي استفاده گسترده در حمل و نقل تبديل مي كند. ميانگين طول عمر يك وسيله نقليه حدود 10 تا 12 سال است، اما زمان واقعي كاركرد فقط در حدود 3000 تا 5000 ساعت است. بنابراين، انتظار مي‌رود پيل‌هاي سوختي براي كاربردهاي خودروبر عمري مشابه داشته باشند. آزمايش‌هاي آزمايشگاهي محدود تا به امروز تأييد كرده است كه سلول‌هاي سوختي PEM مي‌توانند اين انتظارات را برآورده كنند، اگرچه تأثير شرايط واقعي (راه‌اندازي و خاموشي‌هاي متعدد، ناخالصي‌هاي موجود در سوخت و هوا) بر اجزاي سيستم پيل سوختي و پيل سوختي. زندگي هنوز مشخص نشده است


برچسب: خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۴۲ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر

خودروبر

جرثقيل خودروبر

خودروبر ايران خودرو

خودروبر تهران

خودروبر سيار

12.12.1400

مخازن هيدروژن مايع حجم كمتري دارند (حدود 30 ليتر در هر كيلوگرم هيدروژن)، اما هيدروژن مايع يك سوخت برودتي است (با دماي 20 كلوين)، و استفاده از آن با چالش هاي قابل توجهي همراه خواهد بود. مايع سازي هيدروژن يك فرآيند خودروبر انرژي بر است كه به انرژي معادل حدود 30 درصد مايع نياز دارد. مشكلات مهندسي متعددي براي ادغام موفقيت آميز پردازنده سوخت با پيل سوختي وجود دارد: 1. وسايل نقليه با پردازنده سوخت داخل خودرو، وسايل نقليه آلايندگي صفر نيستند. 2. اصلاح روي برد كارايي (سوخت به چرخ ها) سيستم رانش را كاهش مي دهد. اصلاح كننده ها معمولاً 80 تا 90 درصد كارايي دارند (سوخت به هيدروژن). استفاده از هيدروژن رقيق شده ولتاژ پيل سوختي را كاهش مي دهد كه تأثير مستقيمي بر راندمان يا اندازه پيل سوختي دارد. علاوه بر اين، مصرف سوخت هيدروژن رقيق شده بسيار كمتر است، كه باعث كاهش بيشتر بازده سيستم خودروبر مي شود. 3. اصلاح روي هواپيما پيچيدگي، اندازه، وزن و هزينه كل پيشرانه را افزايش مي دهد. 4. پردازنده هاي سوخت براي شروع توليد هيدروژن به زمان نياز دارند، يعني تا دماي كاري خود گرم شوند. در اولين نمونه‌هاي اوليه، زمان راه‌اندازي بين 15 تا 30 دقيقه بود كه به وضوح براي كاربردهاي عملي قابل قبول نيست. تلاش هاي مهندسي قابل توجه است


برچسب: خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۱:۰۳ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر

خودروبر

جرثقيل خودروبر شبانه روزي

 جرثقيل خودروبر غرب تهران

جرثقيل نيسان خودرو بر

خريد خودروبر

11.12.1400

از ارزش حرارتي بالاتر هيدروژن فرار كرد و بنابراين گرانتر از هيدروژن فشرده بود. (لازم به ذكر است كه فشرده سازي هيدروژن تا 450 بار انرژي مصرف مي كند كه معادل حدود 10 درصد مقدار حرارت بالاتر هيدروژن فشرده شده است.) علاوه بر اين، ذخيره سازي هيدروژن در چنين دماي پاييني منجر به تلفات قابل توجه جوش مي شود. . ظروف هيدروژن مايع با حجم بالا (مانند ظروف مورد استفاده توسط ناسا) با عايق كاري خوب در خودروبر معمولاً نرخ تلفات كمتر از 0.1 درصد در روز دارند [16]. مخازن هيدروژن مايع مدرن با موتور خودكار مي توانند چگالي انرژي 22MJ/kg و نرخ تبخير تقريباً 1% در روز را دريافت كنند [17].مشكل ذخيره‌سازي هيدروژن در خودرو، و همچنين كمبود زيرساخت هيدروژني، خودروسازان را مجبور كرده است تا سوخت‌هاي ديگري را كه راحت‌تر عرضه مي‌شوند براي پيل‌هاي سوختي در نظر بگيرند. در اين صورت يك سيستم پيل سوختي بايد با يك پردازنده سوخت يكپارچه شود. از نقطه نظر زيرساخت، بنزين يك انتخاب منطقي خواهد بود، زيرا امكان نفوذ سريع خودروهاي پيل سوختي به بازار را فراهم مي كند. با اين حال، بنزين سوخت آساني براي اصلاح نيست. از آنجايي كه بنزين يك سوخت بسيار فرآوري شده است كه به طور خاص براي احتراق در موتورهاي احتراق داخلي بهينه شده است، تامين كنندگان بنزين همچنين سوخت‌هاي جايگزين و نسبتاً اصلاح‌شده مانند نفتاي هيدروكراكات، آلكيلات/ايزومرات يا سوخت‌هاي مايع توليد شده از گاز طبيعي را در نظر مي‌گيرند. 18].اصلاح داخل هواپيما يك مزيت آشكار دارد: خودروبر ممكن است از سوخت مايع مانند متانول استفاده كند، اما در نهايت از بنزين يا برخي سوخت هاي هيدروكربني ديگر استفاده مي كند. اين امر مشكلات مربوط به ذخيره سازي هيدروژن و عدم وجود زيرساخت هيدروژن را از بين مي برد. با اين حال، اصلاح داخل هواپيما آسان نيست، و عليرغم چندين خودروي نمونه اوليه كم و بيش با موفقيت نشان داده شده، به نظر نمي رسد مسير محتملي براي عرضه خودروهاي پيل سوختي به بازار باشد.


برچسب: خودروبر، جرثقيل خودروبر شبانه روزي، جرثقيل خودروبر غرب تهران، جرثقيل نيسان خودرو بر، خريد خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۰:۱۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر تهران خودروبر

خودروبر تهران جرثقيل حمل خودرو مشهد

در حال حاضر صدها ايستگاه سوخت هيدروژن در ايالات متحده، ژاپن و آلمان وجود دارد. CaHfornia اخيراً خودروبر تهران اعلام كرده است كه قصد دارد حدود 200 ايستگاه سوخت‌گيري هيدروژني را در امتداد بزرگراه‌هاي اصلي خود بسازد [15].هيدروژن توليد شده از گاز طبيعي، چه در يك تاسيسات مركزي و چه در ايستگاه سوخت‌گيري، مي‌تواند ارزان‌تر از بنزين باشد. قيمت عمده‌فروشي گاز طبيعي 2 تا 3 برابر كمتر از قيمت خرده‌فروشي بنزين است، بنابراين با راندمان 70 تا 80 درصد مي‌توان هيدروژن را با قيمت رقابتي توليد كرد. با اين حال، قيمت خرده‌فروشي بنزين شامل بار مالياتي سنگيني است، اما بحث در مورد سياست مالياتي مطمئناً خارج از محدوده اين كتاب است. هيدروژن توليد شده از آب و الكتريسيته (از طريق الكتروليز) به طور كلي گرانتر از بنزين است، مگر اينكه از برق كم هزينه خارج از پيك خودروبر تهران از نيروگاه هايي استفاده شود كه هزينه سوخت پايين يا صفر دارند.

خودروبر تهران جرثقيل خودروبر

هيدروژن تنها سوختي است كه منجر به يك وسيله نقليه خودروبر تهران با آلايندگي صفر مي شود، به خصوص اگر هيدروژن از منابع انرژي تجديد پذير توليد شود. همچنين، هيدروژن از منابع انرژي تجديدپذير به عنوان سوخت حمل و نقل مي تواند وابستگي به نفت وارداتي را كاهش دهد. سيستم پيل سوختي كه با هيدروژن خالص كار مي كند نسبتا ساده است، بهترين عملكرد را دارد، كارآمدتر كار مي كند و طولاني ترين عمر پشته اي را دارد. هيدروژن غير سمي است و عليرغم شهرتش، ويژگي هاي بسيار ايمني دارد يكي از بزرگترين مشكلات مربوط به استفاده از هيدروژن در وسايل نقليه مسافربري، ذخيره سازي آن در داخل هواپيما است. هيدروژن مي تواند به صورت گاز فشرده، مايع برودتي يا در هيدريدهاي فلزي ذخيره شود. مخازن هيدروژن گازي فشرده حجيم هستند، حتي اگر هيدروژن تا 450 بار فشرده شود. براي ذخيره 1 كيلوگرم هيدروژن حدود 40 تا 50 ليتر فضا نياز است. مقدار سوختي كه بايد در داخل هواپيما , خودروبر تهران ذخيره شود به بازده سوخت خودرو و برد مورد نياز بستگي دارد.

خودروبر

جرثقيل خودروبر

خودروبر تهران

شركت خودروبر

خودروبر در تهران

راندمان سوخت خودروها و خودروبر  بر حسب مايل بر گالن (در ايالات متحده) يا بر حسب ليتر در هر 100 كيلومتر اندازه گيري مي شود. ميانگين راندمان سوخت خودروهاي جديد بين 20 تا 30 مايل در هر 100 كيلومتر (7.9 و 11.8 1/100 كيلومتر) و حتي در خودروهاي كوچكتر اروپايي و ژاپني بهتر است. برد معمولاً بيش از 300 مايل (480 كيلومتر) است. بنابراين، يك وسيله نقليه معمولي حدود 10 تا 16 گالن خط بنزين دارد كه فضايي بين 30 تا 45 ليتر را اشغال مي كند. با فرض اينكه كارايي خودروهاي پيل سوختي هيدروژني دو برابر خودروهاي بنزيني است، بايد بين 5 تا 8 كيلوگرم هيدروژن ذخيره كنند كه جايي بين 200 تا 400 ليتر فضا اشغال مي كند، تقريباً 10 برابر بزرگتر از مخازن بنزين فعلي خودروبر. پيشرفت‌هاي بيشتر در طراحي خودروبر استفاده از مواد سبك وزن مي‌تواند بازده سوخت را تا ضريب ۲ افزايش دهد (نياز به ذخيره‌سازي هيدروژن در كشتي را به ۲.۵ تا ۴.۰ كيلوگرم مي‌رساند)، اما اين امر براي خودروهاي هيدروژني و بنزيني اعمال مي‌شود.

 


برچسب: خودروبر تهران، خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۴:۴۲ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر تهران خودروبر

خودروبر تهران جرثقيل حمل خودرو مشهد

در حال حاضر صدها ايستگاه سوخت هيدروژن در ايالات متحده، ژاپن و آلمان وجود دارد. CaHfornia اخيراً خودروبر تهران اعلام كرده است كه قصد دارد حدود 200 ايستگاه سوخت‌گيري هيدروژني را در امتداد بزرگراه‌هاي اصلي خود بسازد [15].هيدروژن توليد شده از گاز طبيعي، چه در يك تاسيسات مركزي و چه در ايستگاه سوخت‌گيري، مي‌تواند ارزان‌تر از بنزين باشد. قيمت عمده‌فروشي گاز طبيعي 2 تا 3 برابر كمتر از قيمت خرده‌فروشي بنزين است، بنابراين با راندمان 70 تا 80 درصد مي‌توان هيدروژن را با قيمت رقابتي توليد كرد. با اين حال، قيمت خرده‌فروشي بنزين شامل بار مالياتي سنگيني است، اما بحث در مورد سياست مالياتي مطمئناً خارج از محدوده اين كتاب است. هيدروژن توليد شده از آب و الكتريسيته (از طريق الكتروليز) به طور كلي گرانتر از بنزين است، مگر اينكه از برق كم هزينه خارج از پيك خودروبر تهران از نيروگاه هايي استفاده شود كه هزينه سوخت پايين يا صفر دارند.

خودروبر تهران جرثقيل خودروبر

هيدروژن تنها سوختي است كه منجر به يك وسيله نقليه خودروبر تهران با آلايندگي صفر مي شود، به خصوص اگر هيدروژن از منابع انرژي تجديد پذير توليد شود. همچنين، هيدروژن از منابع انرژي تجديدپذير به عنوان سوخت حمل و نقل مي تواند وابستگي به نفت وارداتي را كاهش دهد. سيستم پيل سوختي كه با هيدروژن خالص كار مي كند نسبتا ساده است، بهترين عملكرد را دارد، كارآمدتر كار مي كند و طولاني ترين عمر پشته اي را دارد. هيدروژن غير سمي است و عليرغم شهرتش، ويژگي هاي بسيار ايمني دارد يكي از بزرگترين مشكلات مربوط به استفاده از هيدروژن در وسايل نقليه مسافربري، ذخيره سازي آن در داخل هواپيما است. هيدروژن مي تواند به صورت گاز فشرده، مايع برودتي يا در هيدريدهاي فلزي ذخيره شود. مخازن هيدروژن گازي فشرده حجيم هستند، حتي اگر هيدروژن تا 450 بار فشرده شود. براي ذخيره 1 كيلوگرم هيدروژن حدود 40 تا 50 ليتر فضا نياز است. مقدار سوختي كه بايد در داخل هواپيما , خودروبر تهران ذخيره شود به بازده سوخت خودرو و برد مورد نياز بستگي دارد.

خودروبر

جرثقيل خودروبر

خودروبر تهران

شركت خودروبر

خودروبر در تهران

راندمان سوخت خودروها و خودروبر  بر حسب مايل بر گالن (در ايالات متحده) يا بر حسب ليتر در هر 100 كيلومتر اندازه گيري مي شود. ميانگين راندمان سوخت خودروهاي جديد بين 20 تا 30 مايل در هر 100 كيلومتر (7.9 و 11.8 1/100 كيلومتر) و حتي در خودروهاي كوچكتر اروپايي و ژاپني بهتر است. برد معمولاً بيش از 300 مايل (480 كيلومتر) است. بنابراين، يك وسيله نقليه معمولي حدود 10 تا 16 گالن خط بنزين دارد كه فضايي بين 30 تا 45 ليتر را اشغال مي كند. با فرض اينكه كارايي خودروهاي پيل سوختي هيدروژني دو برابر خودروهاي بنزيني است، بايد بين 5 تا 8 كيلوگرم هيدروژن ذخيره كنند كه جايي بين 200 تا 400 ليتر فضا اشغال مي كند، تقريباً 10 برابر بزرگتر از مخازن بنزين فعلي خودروبر. پيشرفت‌هاي بيشتر در طراحي خودروبر استفاده از مواد سبك وزن مي‌تواند بازده سوخت را تا ضريب ۲ افزايش دهد (نياز به ذخيره‌سازي هيدروژن در كشتي را به ۲.۵ تا ۴.۰ كيلوگرم مي‌رساند)، اما اين امر براي خودروهاي هيدروژني و بنزيني اعمال مي‌شود.

 


برچسب: خودروبر تهران، خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۳:۲۸ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر تهران خودروبر چيست؟

خودروبر تهران خودروبر چيست؟

08.12.1400

پيل سوختي هيدروژني هيچ گونه آلودگي ايجاد نمي كند. تنها محصول جانبي آب خالص است كه بسته به شرايط عملياتي (دما و فشار) و پيكربندي سيستم، سيستم را به صورت Uquid و بخار باقي مي‌گذارد. مقدار آب توليد شده توسط يك سيستم محركه پيل سوختي در يك برنامه رانندگي معمولي با مقدار آب توليد شده توسط يك موتور احتراق داخلي قابل مقايسه است. اگر سوخت ديگري (مانند متانول يا بنزين) استفاده شود و در داخل هواپيما اصلاح شود، سيستم پيشرانه خودروبر تهران مقداري آلاينده‌ها در فرآيند اصلاح ايجاد مي‌شود، اما اين آلاينده‌ها به طور كلي هنوز بسيار كمتر از انتشار گازهاي گلخانه‌اي از يك موتور احتراق داخلي است و مواردي از اين قبيل. وسايل نقليه معمولاً به عنوان وسايل نقليه با انتشار بسيار كم (ULEV) واجد شرايط هستند. 346 پيل هاي سوختي PEM: تئوري و عمل در تجزيه و تحليل انتشار، مهم است كه كل چرخه سوخت (چاه به چرخ ها) در نظر گرفته شود، در غير اين صورت ممكن است نتايج منحرفي توليد شود. به طور كلي، اگر هيدروژن از سوخت‌هاي فسيلي توليد مي‌شود، انتشارات ناشي از آن فرآيند (به ويژه انتشار CO2) بايد در نظر گرفته شود، صرف نظر از اينكه توليد هيدروژن در يك پالايشگاه، در ايستگاه سوخت‌گيري يا در وسيله نقليه شكل 10-4 نتايج يكي از اين مطالعات چرخه حيات چاه را نشان مي دهد [12]. توجه داشته باشيد كه وسايل نقليه پيل سوختي نسبت به خودروهاي موتور احتراق داخلي با سوخت بنزين، ديزل يا متانول به ميزان قابل توجهي انتشار گلخانه اي كمتري توليد مي كنند. كمترين ميزان انتشار در اين مطالعه به موتورهاي احتراق داخلي با نيروي هيدروژن نسبت داده شد. اين نتيجه انتشار آلاينده‌هاي بالاتري است كه به فرآيند توليد خودروبر تهران پيل سوختي اختصاص داده شده است. توليد فيدروژن از منابع انرژي تجديدپذير و آب هيچ گونه انتشار مستقيمي ايجاد نمي كند (شكل 10.4 برخي از انتشارات را نشان مي دهد كه نتيجه ساخت تجهيزات براي استفاده از انرژي هاي تجديدپذير است) و اين مسيري است كه از مزاياي كامل استفاده مي كند. تكنولوژي پيل سوختي اطلاعات بيشتر در مورد هيدروژن به عنوان سوخت آينده را مي توانيد در فصل 11 بخوانيد.


برچسب: خودروبر تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۹:۰۴ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور

خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور

خودروبر تهران راندمان پيل‌هاي سوختي در مقابل يك موتور احتراق داخلي نبايد در مطلوب‌ترين نقطه عملكرد آنها مقايسه شود. اين دو فناوري ذاتاً متفاوت هستند و ويژگي‌هاي بازده-قدرت بسيار متفاوتي دارند. اگرچه يك موتور احتراق داخلي حداكثر بازده را در حداكثر توان يا نزديك به حداكثر توان خود دارد [6]، يك سيستم پيل سوختي حداكثر بازده خود را در بار جزئي دارد [7] (شكل 10-2). به همين دليل، راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با سوخت هيدروژن در يك برنامه رانندگي معمولي (مانند آنچه در شكل 10-3 نشان داده شده است)، كه در آن موتور خودرو در بيشتر اوقات با بار جزئي كار مي كند، مي تواند تقريباً دو برابر موتور احتراق داخلي [8-10]. راندمان سيستم پيل سوختي هيدروژني در يك برنامه رانندگي مي تواند بيش از 40٪ و بالاتر از 50٪ باشد. راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با يك پردازنده سوخت داخلي كمتر از راندمان يك سيستم پيل سوختي هيدروژني است، اما همچنان از راندمان يك موتور احتراق داخلي بالاتر است. اگر از پيل سوختي و موتور احتراق داخلي در پيكربندي هيبريدي استفاده شود، مزيت بازده خودروبر تهران پيل سوختي كاهش مي يابد.


برچسب: خودروبر تهران حمل خودرو به سراسر كشور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۴:۵۷ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر تهران مزاياي خودروبر شرق

خودروبر تهران مزاياي خودروبر شرق

 

05.12.1400

 

راندمان پيل‌هاي سوختي در مقابل يك موتور احتراق داخلي نبايد در مطلوب‌ترين نقطه عملكرد آنها مقايسه شود. اين دو فناوري خودروبر تهران ذاتاً متفاوت هستند و ويژگي‌هاي بازده-قدرت بسيار متفاوتي دارند. اگرچه يك موتور احتراق داخلي حداكثر بازده را در حداكثر توان يا نزديك به حداكثر توان خود دارد [6]، يك سيستم پيل سوختي حداكثر بازده خود را در بار جزئي دارد [7] (شكل 10-2). به همين دليل، راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با سوخت هيدروژن در يك برنامه رانندگي معمولي (مانند آنچه در شكل 10-3 نشان داده شده است)، كه در آن موتور خودرو در بيشتر اوقات با بار جزئي كار مي كند، مي تواند تقريباً دو برابر موتور احتراق داخلي [8-10]. راندمان سيستم پيل سوختي هيدروژني در يك برنامه رانندگي مي تواند بيش از 40٪ و بالاتر از 50٪ باشد. راندمان يك سيستم محركه پيل سوختي با يك پردازنده سوخت داخلي كمتر از راندمان يك سيستم پيل سوختي هيدروژني است، اما همچنان از راندمان يك موتور احتراق داخلي بالاتر است. اگر از پيل سوختي و موتور احتراق داخلي در پيكربندي هيبريدي استفاده شود، مزيت خودروبر تهران بازده پيل سوختي خودروبر تهران كاهش مي يابد.


برچسب: خودروبر تهران مزاياي خودروبر شرق،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۱۱ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبرتهران خودروبر شرق تهران

خودروبرتهران خودروبر شرق تهران

04.12.1400

خودروهاي سلول سوختي كه توسط خودروسازان بزرگ و خودروبرتهران نشان داده شده است (از بالا به راست: دايملر كرايسلر، جيپ، فورد، هوندا، جنرال موتورز (اوپل)، تويوتا، هيونداي و مزدا). 342 پيل هاي سوختي PEM: تئوري و عمل تجاري سازي سلول در خودروها هزينه سلول هاي سوختي و هزينه و در دسترس بودن هيدروژن است. پيكربندي سيستم هاي پيل سوختي خودرو پيل سوختي ممكن است به روش هاي مختلفي به موتور محركه متصل شود [3]، يعني: تقاضاي برق و كارايي (اقتصاد سوخت) قدرت مورد نياز يك موتور خودرو به پارامترهاي زيادي از جمله جرم خودرو، سطح مقطع جلويي، ضريب پسا، نورد بستگي دارد. ضريب مقاومت و راندمان قطار محركه و با سرعت وسيله نقليه، شتاب و شيب جاده تغيير مي كند. راندمان موتور خودرو اغلب به صورت مصرف سوخت خاص بيان مي شود HLHV = ارزش گرمايش كمتر سوخت (kj/kg) risys = راندمان وسيله نقليه، كه محصولي از راندمان سيستم پيل سوختي (شامل پردازنده سوخت، در صورت وجود، پيل سوختي و مبدل قدرت)، راندمان كشش (معمولاً حدود 93٪) و راندمان محرك الكتريكي است. براي يك موتور احتراق داخلي بنزيني در مطلوب ترين نقطه كار خود، مصرف سوخت ويژه حدود 240 گرم كيلووات ساعت است. ٪. يك موتور پيل سوختي، بسته به پيكربندي سيستم، ممكن است بازدهي در مطلوب ترين نقطه كار خود را بسيار بالاتر از 50٪ داشته باشد، كه مربوط به مصرف سوخت خاص كمتر از 60gkWh است. توجه داشته باشيد كه 1 گرم هيدروژن حاوي همان مقدار انرژي است. به عنوان 2.73 گرم بنزين، بر اساس ارزش حرارتي پايين آنها. همچنين لازم به ذكر است كه راندمان ارزش گرمايش كمتر براي مقايسه با موتورهاي احتراق داخلي خودروبرتهران استفاده مي شود.


برچسب: خودروبرتهران خودروبر شرق تهران،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۵:۳۳ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)

خودروبر جاده مخصوص خودروبر

خودروبر جاده مخصوص خودروبر

 

خودروبر جاده مخصوص اسكوترها و دوچرخه ها ممكن است بازار قابل توجهي براي فناوري هاي پيل سوختي، به ويژه در كشورهاي در حال توسعه باشند. عليرغم الزامات سختگيرانه مربوط به وزن، اندازه و هزينه كم، سلولهاي سوختي با موفقيت در اسكوترها و دوچرخه هاي مختلف نشان داده شده است [27]. برق مورد نياز به طور قابل توجهي كمتر از خودروها است - تا 3 كيلو وات براي اسكوترها و تا 1 كيلو وات براي دوچرخه ها. اگرچه محدوده ممكن است نسبت به خودروها نيز كمتر باشد، حجم ذخيره سازي هيدروژن يكي از مسائل حياتي است. برخي از نمونه هاي اوليه با سيستم هاي پيل سوختي مستقيم متانول نشان داده شدند. سلول هاي سوختي اسكوترها و دوچرخه ها تقريباً هميشه با هوا خنك مي شوند. موضوع سوخت گيري اين خودروها در بازارهاي انبوه به اندازه موضوع سوخت گيري خودرو پيچيده است. با اين حال، به دليل قابل توجهي خودروبر جاده مخصوص


برچسب: خودروبر جاده مخصوص خودروبر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۶:۲۶ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)