خودروبر | خودرو بر خودروبر | خودرو بر .

خودروبر | خودرو بر

خودروبر تهران خودروبر

خودروبر تهران جرثقیل حمل خودرو مشهد

در حال حاضر صدها ایستگاه سوخت هیدروژن در ایالات متحده، ژاپن و آلمان وجود دارد. CaHfornia اخیراً خودروبر تهران اعلام کرده است که قصد دارد حدود 200 ایستگاه سوخت‌گیری هیدروژنی را در امتداد بزرگراه‌های اصلی خود بسازد [15].هیدروژن تولید شده از گاز طبیعی، چه در یک تاسیسات مرکزی و چه در ایستگاه سوخت‌گیری، می‌تواند ارزان‌تر از بنزین باشد. قیمت عمده‌فروشی گاز طبیعی 2 تا 3 برابر کمتر از قیمت خرده‌فروشی بنزین است، بنابراین با راندمان 70 تا 80 درصد می‌توان هیدروژن را با قیمت رقابتی تولید کرد. با این حال، قیمت خرده‌فروشی بنزین شامل بار مالیاتی سنگینی است، اما بحث در مورد سیاست مالیاتی مطمئناً خارج از محدوده این کتاب است. هیدروژن تولید شده از آب و الکتریسیته (از طریق الکترولیز) به طور کلی گرانتر از بنزین است، مگر اینکه از برق کم هزینه خارج از پیک خودروبر تهران از نیروگاه هایی استفاده شود که هزینه سوخت پایین یا صفر دارند.

خودروبر تهران جرثقیل خودروبر

هیدروژن تنها سوختی است که منجر به یک وسیله نقلیه خودروبر تهران با آلایندگی صفر می شود، به خصوص اگر هیدروژن از منابع انرژی تجدید پذیر تولید شود. همچنین، هیدروژن از منابع انرژی تجدیدپذیر به عنوان سوخت حمل و نقل می تواند وابستگی به نفت وارداتی را کاهش دهد. سیستم پیل سوختی که با هیدروژن خالص کار می کند نسبتا ساده است، بهترین عملکرد را دارد، کارآمدتر کار می کند و طولانی ترین عمر پشته ای را دارد. هیدروژن غیر سمی است و علیرغم شهرتش، ویژگی های بسیار ایمنی دارد یکی از بزرگترین مشکلات مربوط به استفاده از هیدروژن در وسایل نقلیه مسافربری، ذخیره سازی آن در داخل هواپیما است. هیدروژن می تواند به صورت گاز فشرده، مایع برودتی یا در هیدریدهای فلزی ذخیره شود. مخازن هیدروژن گازی فشرده حجیم هستند، حتی اگر هیدروژن تا 450 بار فشرده شود. برای ذخیره 1 کیلوگرم هیدروژن حدود 40 تا 50 لیتر فضا نیاز است. مقدار سوختی که باید در داخل هواپیما , خودروبر تهران ذخیره شود به بازده سوخت خودرو و برد مورد نیاز بستگی دارد.

خودروبر

جرثقیل خودروبر

خودروبر تهران

شرکت خودروبر

خودروبر در تهران

راندمان سوخت خودروها و خودروبر  بر حسب مایل بر گالن (در ایالات متحده) یا بر حسب لیتر در هر 100 کیلومتر اندازه گیری می شود. میانگین راندمان سوخت خودروهای جدید بین 20 تا 30 مایل در هر 100 کیلومتر (7.9 و 11.8 1/100 کیلومتر) و حتی در خودروهای کوچکتر اروپایی و ژاپنی بهتر است. برد معمولاً بیش از 300 مایل (480 کیلومتر) است. بنابراین، یک وسیله نقلیه معمولی حدود 10 تا 16 گالن خط بنزین دارد که فضایی بین 30 تا 45 لیتر را اشغال می کند. با فرض اینکه کارایی خودروهای پیل سوختی هیدروژنی دو برابر خودروهای بنزینی است، باید بین 5 تا 8 کیلوگرم هیدروژن ذخیره کنند که جایی بین 200 تا 400 لیتر فضا اشغال می کند، تقریباً 10 برابر بزرگتر از مخازن بنزین فعلی خودروبر. پیشرفت‌های بیشتر در طراحی خودروبر استفاده از مواد سبک وزن می‌تواند بازده سوخت را تا ضریب ۲ افزایش دهد (نیاز به ذخیره‌سازی هیدروژن در کشتی را به ۲.۵ تا ۴.۰ کیلوگرم می‌رساند)، اما این امر برای خودروهای هیدروژنی و بنزینی اعمال می‌شود.

 


برچسب: خودروبر تهران، خودروبر،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۴:۴۲ توسط:خودروبر پارسا موضوع: نظرات (0)