خودروبر جنگ الكترونيك (EW) مانند اقدامات متقابل الكترونيكي، فريبها و وسايل نقليه بدون خدمه، به سيستمهايي با عملكرد بالا نياز دارند تا به كاهش اندازه، وزن و مصرف انرژي كمك كنند و قابليت اطمينان را افزايش دهند. قبلاً اين عمدتاً مربوط به سيگنال هاي مايكروويو بود اما اكنون طول موج هاي IR و مرئي را در بر مي گيرد. سيستمهاي مدرن دفاعي و تهاجمي EW بيشتر و بيشتر بر تركيبي از حسگرها تكيه ميكنند كه نياز به جمعآوري اطلاعات سيگنال نوري و اقدامات متقابل دارند. در موارد شديد، اين همچنين مربوط به استفاده از "پارازيت ليزري" است كه به موجب آن حسگر نوري دشمن توسط پرتو ليزر "كور" مي شود.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۸:۰۸:۱۶ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
لاكهيد-مارتين U2، قفسههاي كفي خودرو بر تهران
در هواپيماي لاكهيد-مارتين AC-130، و تاشوهاي هيدروليك انسان در هواپيماهاي بوئينگ/بل هليكوپتر Osprey V-22 Tiltro-tor و McDonne استفاده ميشود. Douglas F/A-18 E/F Super Hornet. هر يك از اين برنامه ها بر كمبودهاي مهم در مواد مشخص شده اوليه غلبه كردند. مطالعات موردي مفصلي كه نيازهاي عملياتي، مواد جابجا شده، سيستم MMC و فرآيند مورد استفاده و مزاياي بهدستآمده را توصيف ميكند در [2،32] آورده شده است.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۱۰:۱۳ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
كفي خودرو بر تهران ] ديويس جي آر، ويراستار. كتابچه راهنماي فلزات ميز اد. Materials Park, OH: ASM, International; 1998.
[5] Rittner M. كامپوزيت هاي ماتريس فلزي در قرن 21: بازارها
و فرصت ها Norwalk, CT: BCC, Inc.; 2000.
[6] راهنماي ASM Miracle DB, Donaldson SL, editors. Compos-ites، جلد. 21. متريال پارك: ASM International; 2001.
[7] Evans A, Marchi CS, Mortensen A. كامپوزيت هاي زمينه فلزي در صنعت: مقدمه و بررسي. دوردرخت، هلند: ناشران آكادميك Kluwer; 2003.
[8] كامپوزيت هاي زمينه فلزي. در: ديويس جي آر، ويراستار. كتابچه راهنماي فلزات
ميز اد. Materials Park, OH: ASM, International; 1998. ص. 674-80.
[9] Chawla N، Andres C، Jones JW، Allison JE. تأثير كسر حجمي SiC و اندازه ذرات بر مقاومت خستگي كامپوزيت 2080 Al/SiCp. مت و مت ترانس 1998؛ 29A: 2843-54.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۱:۰۹:۲۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
خواص شكست، مانند شكل پذيري، چقرمگي، مقاومت در برابر ضربه و پاسخ خستگي، اغلب براي كاربردهاي ساختاري از اهميت اوليه برخوردار هستند. در خودروبر تهران
كه ادبيات باز سرشار از گزارشهايي از خواص شكستگي ضعيف در MMC ها است، يك تفسير انتقادي ضروري است. در بسياري از موارد، اين داده ها قبل از درك مسائل مربوط به شكستگي كنترل در MMC ها گزارش شده است. مدتها پس از مشخص شدن ويژگيهاي شكست كنترلي، ايجاد فرآيندهايي كه كنترل لازم را بر ويژگيهاي مهم ريزساختاري اعمال ميكنند، كار دشواري باقي مانده است. اين موضوع به ويژه براي فعاليتهاي
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۱۱:۳۲ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
و كنترل در محدوده كفي خودروبر تهران
. سازگاري حرارتي نيز مورد نياز است. تفاوت زياد بين ماتريس و آرماتور باعث ايجاد تنشها و انحرافات پسماند مضر در هنگام سرد شدن از دماي پردازش و شكلدهي و در حين اعمال در دماهاي بالا ميشود. در نهايت، تفاوت در چگالي مي تواند نقش مهمي در پردازش فلز مايع داشته باشد، زيرا يك تفاوت بزرگ مي تواند منجر به جداسازي شود. مهمترين اين مسائل سازگاري شيميايي است و كارهاي دانشگاهي و صنعتي زيادي براي درك و كنترل اين
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۱۰:۵۵ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
در واقع شركت هاي بزرگتر به طور همزمان محصولات متنوعي را توليد مي كنند. مثلا بيقي فوتيان توليد مي كند كفي خودروبر تهران
29 اين سند را مي توان در l، در 7 آوريل 2003 (به زبان چيني) يافت.
صفحه وب معرفي محصول 30 جولي، در تاريخ 7/11/03 (به زبان چيني) مشاهده شد.
31 دود به PM قابل مشاهده اشاره دارد، يكي از انتشارات وسايل نقليه ديزلي (در چيني).
كاميون هاي سبك، CRV هاي معمولي 4-w و همچنين تراكتورهاي تبديل شده. در مجموع، سازندگان CRV تهديدي را از سياستهاي دولتي درك ميكنند، اما به نظر ميرسد كه ميدانند مزيت رقابتي آنها در درك و ارائه تقاضاي روستايي براي وسايل نقليه ارزان قيمت است.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۱۱:۲۷ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
حمل خودرو به سراسر كشور خودروهاي مورد تاييد و مدل هاي محصولات آنها صادر مي شد. اثربخشي قوانين CAF ناشناخته است، زيرا مكانيسم اجرايي پيچيده بود و دولت تعهد ظاهراً خيلي قوي نيست. در واقع، به نظر مي رسد توليد غيرقانوني CRV در مقياس كوچك رايج بوده است. گزارش شده است كه به دست آوردن يك كاتالوگ براي شركت هاي خصوصي بدون ارتباطات سياسي قوي دشوار بود، اما شركت هاي بزرگ به نوعي توانستند ثبت نام كنند. از سوي ديگر، براي شركت هاي بزرگ CRV
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۰۸:۰۷ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
.
(4 دلار آمريكا) تسمه ها را تعويض مي كنند. بسياري از دارندگان CRV گزارش دادند كه به غير از تسمه محرك، آنها به طور معمول از خودرو نگهداري نمي كنند. درخواست خودروبر
جزئي، از جمله تجهيزات ايمني مانند روشنايي و آينهها، عمدتاً ناديده گرفته ميشوند مگر اينكه بر عملكرد خودرو تأثير بگذارند. ظاهراً كاربران كيفيت را متفاوت از دولت تعريف مي كنند و براي آن ارزش قائل مي شوند.
6. ايمني خودرو، مصرف انرژي، انتشار گازهاي گلخانه اي و سر و صدا
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۴۳:۱۸ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
(كفي خودروبر تهران ها و TVE ها به كسب و كارهاي بزرگ، مبناي سازماني را براي توليد به طور فزاينده اي پيچيده فراهم كرد.
در اواسط و اواخر دهه 1990، تقاضاي فزاينده براي حمل و نقل، توجه سازمانهاي بزرگ دولتي خودروسازي و ماشينآلات كشاورزي را به خود جلب كرد. كسبوكارهاي خودروسازي با استفاده از فناوري كاميونهاي سبك موجود، موتورهاي ديزلي را به جاي موتورهاي بنزيني موجود ارائه ميكنند، و بخش ماشينآلات كشاورزي با استفاده از تراكتورهاي كوچك با تريلر، به اين تقاضاي روستايي پيشنهاد ميدهند. هيچ كدام از اين پيشنهادات موفق نشدند. در همين حال، CBEs و TVE هاي محلي، كه نيازهاي كشاورز را بهتر درك كردند، CRV هاي منحصر به فردي را بدون حمايت مالي از سوي دولت طراحي و توليد كردند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۴۲:۵۳ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
در پنج سال خودروبران شبانه روزي ، تركيبي از عواملي خواهد بود كه بايد قبل از اينكه يك قالب ذخيرهسازي داده جايگزين نسخه قبلي خود شود، تا يك نقطه خاص پيشرفت كند. داشتن جزء ديود ليزري ضروري است. اولين نمونه هاي چنين دستگاهي به تازگي در دسترس قرار گرفته اند اما هنوز براي برنامه هايي مانند PC-DVD بهينه نشده اند. چندين سال طول مي كشد تا به نتيجه برسد. با اين حال، حتي اين نيز موفقيت يك رسانه ذخيره سازي جديد را تضمين نمي كند.
توسعه ليزر دايود بنفش در زماني اتفاق افتاد كه صنعت ذخيره سازي داده توافق بر سر استاندارد دي وي دي صنعتي را دشوار مي يافت. به عنوان يك
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت:
۱۲:۰۲:۴۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)