حاصل شده است، اما به دلیل خودروبر کفی شرق تهران
شکل 11 به وضوح نشان می دهد که استراتژی کنترل ECMS باعث می شود که نقاط عملیاتی پیل سوختی به سمت ناحیه ای با کارایی بهتر جابجا شوند. اگرچه بهبود جزئی حاصل شده است، اما به دلیل خودروبر کفی شرق تهران
50
[٪] 40
توزیع 30
کارایی/ 20
10
0 10 20 30
0
توان خالص پیل سوختی [کیلو وات]
شکل 11. کارایی سیستم و توزیع توان ECMS (نوارهای سیاه) و استراتژی کنترل اصلی (نوارهای سفید).
جدول 6
مزیت تخمینی هیبریداسیون در برنامه رانندگی NEDC شبیه سازی شده با پیکربندی Hy.Power
بدون شیب با 1% شیب
هیدروژن 0:155 kgH2 0:189 kgH2
مصرف 5:194 lge=100 کیلومتر 6:348 lge=100 کیلومتر
1:422 kgH2=100 کیلومتر 1:738 kgH2=100 کیلومتر
برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید: