جدول 44.1 عملکرد وسیله نقلیه ریلی سبک معمولی خودروبر تهران حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت سرعت سرویس 70 کیلومتر در ساعشتاب اولیه 1.1 متر بر ثانیه تترمز سرویس 1.2 متر بر ثانیه 2ترمز اضطراری _~ 3 m/s 2حداقل شعاع منحنی در سرویس 20 متحداقل شعاع منحنی در انبار 15 مترحداکثر شیب ~_ 6%حداکثر شیب (همه محورها با موتور) ~ 10% عرض ها آرایش صندلی ها را به 2 + 1 محدود می کنند. اگرچه بیشترین عرض 2.65 متری بزرگتر از آن چیزی است که معمولاً برای اتوبوس ها مجاز است (2.5 متر)، این واقعیت که وسیله نقلیه ریلی سبک هدایت می شود به این معنی است که مسیر رفت و برگشت مورد نیاز بیشتر از آن نیست. برای یک اتوبوس
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۴ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۸:۳۷:۵۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
خودروبر تهران . برآورد هزینه های صدمات غیرکشنده محصول مصرفی در ایالات متحده. Inj. کنترل ارتقای ایمنی-2000 7 (2)، 9. هزینه ها و پیامدهای عملکردی تصادفات جاده ای ایالات متحده. اسید. مقعدی قبلی 25 (. هزینه های اجتماعی تصادفات حمل و نقل. در: Greene, D., Jones, D., Delucchi, M. (Eds.), The Full Social غیر مجاز می باشدts and Benefits of Transport. Springer-Verlag، هایدلبرگ، آلمان، صص 281. بروز و هزینه تصادفات ناشی از الکل در ایالات متحده. اسید. مقعدی قبلی 26 (5)، 583-592. حساسیت مدل تخصیص منابع ایمنی بزرگراه به تغییرات پارامترهای محاسباتی سود. حمل و نقل. Res. ضبط 1124، 58-65.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۵:۰۱:۳۴ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
سیستمهای داده قابلیت تصادف توسط خودروبر در تهران نگهداری میشود و شامل یک نمونه احتمالی ملی از تصادفات گزارششده توسط پلیس است که شرایط واجد شرایط بودن زیر را برآورده میکند: تصادف منجر به صدمات شخصی یا خسارت مالی میشود، شامل حداقل 1 وسیله نقلیه مسافربری، و منجر به خروج حداقل 1 وسیله نقلیه از صحنه می شود. علاوه بر این، همه وسایل نقلیه درگیر باید کمتر از 10000 پوند وزن داشته باشند.18 انتخاب تصادفات واجد شرایط در سراسر ایالات متحده شامل یک استراتژی نمونه گیری تصادفی وزن دار با هدف افزایش نمایش تصادفات شدیدتر در نمونه ملی. پس از انتخاب برای گنجاندن در سیستم ملی نمونهگیری خودرو، سیستمهای دادههای قابلیت تصادف،
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۱ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۵:۰۰:۴۰ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
یعنی روغنهایی برای خودروبر برخی از سازندگان استفاده از روغن های چند ویسکوزیته را مجاز می دانند، در حالی که برخی دیگر انواع ویسکوزیته را ترجیح می دهند. موتورهای دوار مورد استفاده در خودروهای سواری عموماً به روغن SAE LOW-30 برای کیفیت API Service SD یا SE نیاز دارند و برای موتورهای بنزینی دو چرخه، روغن مورد استفاده معمولاً دارای ویسکوزیته SAE 30 یا 40 است و به طور خاص برای این سرویس فرموله شده است. کامیون و اتوبوس. توصیه ها برای موتورهای بنزینی در کامیون ها و اتوبوس ها مشابه توصیه های خودروهای سواری است.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۴ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۷:۰۷:۲۷ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
(ب) بهبود اقتصاد سوخت و نفت؛ خودروبر تهران ج) حفاظت از محیط زیست در زیر خلاصه می شود که چگونه می توان این جنبه ها را با استفاده از روغن های مصنوعی بهبود بخشید. هر روغن موتور مصنوعی تعادل مزایای خاص خود را دارد (میلر، 1993؛ میلز، 1993؛ پتر و همکاران، 1981). روغن موتورهای مصنوعی به دلایل زیر قادر به عملکرد بهتر هستند: (الف) محافظت از سایش موتور، (الف) یک لایه روان کننده کامل توسط روغن موتور مصنوعی ارائه می شود و سایش به حداقل کاهش می یابد. استحکام فیلم مصنوعی در مقایسه با روغن های معدنی بسیار زیاد است.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۴ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۴۶:۵۸ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
شرکت خودروبر الزامات و مشخصات روانکار. توسعه سیستم های طبقه بندی آمریکای شمالی برای SAE در سال 1911 تنها بر اساس ویسکوزیته آغاز شد. در سال 1947، API (موسسه نفت آمریکا) یک سیستم طبقهبندی عملکرد برای روغنهای موتور از نظر روانکنندههای معمولی، درجه یک و سنگین ایجاد کرد. در سال 1952، API و ASTM (انجمن آمریکایی برای تست و مواد) سیستم را برای طبقهبندی کلی روغنهای موتور پیشرفتهتر کردند. در سال 1970، TRIPARTITE از API، ASTM، و SAE برای مدیریت یک سیستم طبقه بندی API کاملاً جدید تأسیس شد، به شکل 2.12 مراجعه کنید (Haycock، 1993).
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۴ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۴۵:۰۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
خودرو بر ویسکوزیته و نقطه ریزش Poly(a-olefms)، استرهای استرها و پلیال معمولاً عملکرد بهبود یافته ویسکوزیته، شاخص ویسکوزیته بالاتر، نقطه ریزش به طور قابلتوجهی پایینتر و تلفات فرار (%) کمتر را در مقایسه با موجودی پایه نفتی نشان میدهند (جدول 2.8). جدول 2.8. مقایسه ویسکوزیته، vola قابلیت و نقطه ریزش برای استوک پایه مصنوعی و معدنی پارامتر/آزمایش ویسکوزیته، cSt* ویسکوزیته فراریت نقطه ریختن سهام پایه شاخص ویسکوزیته بالاتر، چه نفتی و چه مصنوعی، نمایش داده خواهد شد کاهش ویسکوزیته با افزایش دما این خاصیت
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۴ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۶:۴۳:۳۳ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
پردازنده ها و تجهیزات شرکت خودروبر شرکت اتوکلاو آمریکا پایه M76/NT,5 شرکت اتوکلاو آمریکایی از سال 1968 اتوکلاو تولید می کند. در JEC، این شرکت محصولاتی را به نمایش خواهد گذاشت که در حال حاضر در طیف وسیعی از صنایع از جمله کاربردهای هوافضا و خودرو استفاده می شود. شرکت اتوکلاو آمریکایی تلفن: +1-760-434-8504; فکس: +1-760-434- n e w ES Manufacturing خط جدید غلتک های دست و پا شکاف دار آلومینیومی خود را معرفی خواهد کرد. این شرکت میگوید که با افزودن یک شیار ۹۰ درجه ولت به طراحی معمولی، میتواند سطوح اشباع هوا را کاهش دهد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۵:۳۹:۲۵ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
محدوده TPFL خشک خود را نشان می دهد خودروبر جاده مخصوص fibres، در دسترس به عنوان نخ، پارچه و قیطان و مناسب برای تجهیزات ورزشی ساخته شده با استفاده از پیش آماده سازی Schapp£. طیف وسیعی از سیستم های قالبتکنیک های Schappe; تلفن + 33 از فناوریهای کامپوزیت را تولید میکند که شامل پوششهای مستقیم و انتقالی، پیشآبسازیهای یکطرفه، دو و چند جهته و الیاف کربن و شیشه میشود. این شرکت همچنین تجهیزات مختلفی را برای صنایع از جمله نظامی، هواپیما و خودرو تامین می کند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۵:۳۷:۴۹ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)
سایر محصولات موجود در نمایشگاه عبارتند از: رزین های ریخته گری تزئینی، رزین های DCPD، چسب ها، و محصولاتی برای آستر و پوشش لوله. بهترین روش حمل خودرو سه رزین با کاربرد ویژه برای محیط های عملیاتی منحصر به فرد و شدید توسط Unitech LLC راه اندازی شده است اولین، RP46 ® یک ماتریس رزین کامپوزیتی غیر سمی ناسا (PA) است که به منظور سازگاری با محیط زیست و جایگزینی با عملکرد بهتر برای سیستمهای فعلی مبتنی بر MDA در هوافضا و سایر برنامههای کاربردی با فناوری پیشرفته طراحی شده است. یونیتک میگوید که این ماتریس رزین با محدوده دمای کاری از 50- تا بیش از 360 درجه سانتیگراد، جذب رطوبت کم یا صفر را نشان میدهد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ دی ۱۴۰۰ساعت:
۰۵:۳۶:۱۰ توسط:خودروبر پارسا موضوع:
نظرات (0)